Adolf Hitler, Relationship Status: It's complicated with Jesus Krist (Heaven)

49935-350
Ich bin eine schkabbunge idag.
Vaknade en kvart innan bussen skulle avgå (alltså vaknade jag 07.35) och sisådär 100 saker var tvunga att göras innan jag åkte.
Vilket blev big nono's on. Jag. Utan smink. Senast det hände var väl mellanstadiet.
Alternativt någon obskyr camping jag råkat säga ja till då och då.
Jag hann iallafall både duscha, klä på mig och borsta tänderna.
Frukost fick jag runt 13.00, not happy mage.

Att ha tofs är som att begå självmord för min del.
Jag säger inte att det är fult.
Det finns människor som passar riktigt bra i tofs.
Men jag för min del, ser ut som Jesus och Hitlers long lost kärleksbarn.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Haha så hemsk är det ju inte, du har inga likheter med hitler :P

2008-02-15 @ 12:04:25
Postat av: Dr Dre

Du e ju megacute utan smink. Au Naturell is nice

2008-02-15 @ 15:50:41
Postat av: Sandra

Ni är bra söta :)

2008-02-16 @ 03:00:16
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0