Well, I wishes that everybody looked a little bit more like Noel Fielding

(Och efter att föregående inlägg lästs så visade det sig att en utav bästa herrarna Viktor faktiskt heter Johan i andranamn så.... Hannas tes kanske stämmer då då.)

Jag kan helt enkelt inte sova.
Jag försöker verkligen men det går inte. Lite av och till i 5 timmar nu. Men inget seriöst.
Min mage vill inte att jag skall sova. Min mage säger emot och försöker få mig att åka in till Centralstationen och råka åka bort någonstans.
Hela min intelligenta del stretar emot och säger att "det är sovdags" och "det är skola imorgon, dit måste du gå".
Anyway.

Jag och Emma fotade Burst igår. Det blev riktigt bra bilder. Lite backstagebilder kommer senare. Nån gång.

Kommentarer
Postat av: Jacob

Noel Fielding! Fantastisk! Mighty Boosh är större än the Beatles.

Och sömnbrist är sämre än lerduveskytte.

2008-04-20 @ 12:13:18
URL: http://jacobbengtsson.blogg.se
Postat av: Sofie

HAH
är du också hooked på den låten nu? xD

2008-04-20 @ 13:29:26
URL: http://ricochet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0