"Varför blir man bara full när man har druckit?"

...var det som poppade ur min mun när jag skulle prata om helt andra saker.
Intelligensnivå på topp alltså.

Nu är jag i Sthlm igen. Rätt trevligt men ändå lite tomt. Sorgligt.
Men skönt.

Bilder från Hamburg (det kommer fler sen...)

49935-366
Det är de små detaljerna som gör det...

49935-368
Victor har precis tittat in bilderna på Emmas kamera and he is happy.

49935-367
Det blev en hel del promenerande i Hamburg, dock mycket trevligt.
Även om jag höll på att bli överkörd lite då och då.

49935-369
Den tyska polisen som kom och klagade på vår dåliga parkering...


Kommentarer
Postat av: Zarb

Coola bilder :D Bra kamera.

2008-04-20 @ 19:47:53
URL: http://zarb.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0