Stockholm is my hood

Inläggstorka för fullt?
Oh yes men så åkte jag till Stockholm i lördags också.
Åkte 06.02 på morgonen så att jag skulle vara framme lagom så att jag skulle kunna finna mig tillrätta innan måndagen.
Söndagen innebar kontorsletning och fika med Maria. Plus en massa lek med Edvin hemma hos världens bästa Louise och Anders som jag så snällt får bo hos de här veckorna.

Måndagen var äntligen här och jag drog till Rockfoto, fast där var det lite kaos, vi skulle fixa ny hemsida och sådär. Ni borde gå in och titta vetja! Det är fint och bra!
Idag så fortsätter arbetet och jag är trött. Skall hem och äta och sova. Nej, men typ.

Förresten så är klubbägaren på Pluto väldigt vimsig. Men det är nog fint det med.
Jag förklarar och vi pratar på i 10 minuter, han snålar och jag säger "men vi står ju på gästlistan" varpå han ändrar helt och säger okey, det blir nog fine.
Jag sa ju ffs det från början, knakhuvud.
God morgon och god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0