Jesus Christ Superstarfotografering

Gårdagen var mycket trevlig, Ola är, precis som Emma sa, mycket tacksam att fota.
Vi blev färdiga snabbt och fick till perfekt resultat!
Dock höll det på att bli färdigt innan vi ens börjat...
Jag var nämligen ljusmodell och vi diskuterade ett gäng bilder som Emma laddat in på datorn så följde denna lilla diskussion;
Jag: Nu är ju inte jag och Ola såå lika så det blir ju annorlunda.
Ricky: Oj, ja det har jag inte tänkt på förrens nu när du säger det, ni är ju jättelika.
Ola: Vad är jag här för? Ett skägg på det där och vi har bilden! Får jag gå hem nu?

Jag är lite dålig på att fixa in bilder och sådär men här kommer två som Viktor tog;

49935-362
Ola är rastlös då det inte är fotografering alt. mat.

49935-363
Ricky och Emma tittar igenom resultat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ola är mycket tacksam att fota...??? Jo tack, man kan ju helt klart säga att han fastnar på bild ;-)

2008-04-10 @ 22:43:05
Postat av: Sandra

Alltså, jag menar att han blir bra på bild så fort eftersom han är så proffsig. Man behöver knappt anstränga sig :)

2008-04-10 @ 22:49:33
URL: http://vendelay.webblogg.se
Postat av: Latexkvinnan

great thing to say here. yesyes

2008-04-15 @ 06:31:33
Postat av: Sandra

Latexkvinnan - Vad menar du?

2008-04-15 @ 11:04:34
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0