Gråbo blir satt på kartan för något annat än att ha tråkigast namn i Sverige?

Flög ju hem till Göteborg i fredags förmiddag för att möta Emma och titta in locations inför lördagens Burst-fotografering.
Flyget gick jättebra, fick världens godaste macka på planet.
Väl på Landvetter kom mamma och mötte mig, turligt nog är Gråbo inte alltför långt bort från Landvetter så vi var snabbt hemma.
Emma var försenad på grund av arbete och tvättmaskiner så jag fick mig en lugn stund här hemma.
Av någon anledning hade jag satt upp Gråbos gamla sandtag på locationslistan och tur var väl det eftersom det passade perfekt!

image375
Tyvärr var det så ljust att vi knappt kunde se varken våra kameradisplayer eller datorskärmen.


image376
Emma och Burst på vandring medans jag hugger träd. Ehum.
Ganska komiskt var att där jag står (20 meter rakt upp i luften högre) så var stupet/backen mycket brantare och när jag väl skulle ner efter dem så blev det rutschkana nerför.
Sand överallt.
Men gud vad kul.


image378
Sen åkte vi till Röda Sten. Jag undrar vad vi höll på med där?

Kommentarer
Postat av: Alex

Haha, den tredje bilden är ju skitgrym :D

2008-05-04 @ 00:39:12
URL: http://www.rockfoto.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0