Back in Växjö

I helgen var jag i Växjö, mycket trevligt må jag säga.
Mötte upp med Emma (och Ylva och Sofie såklart) så vi kunde gå och fixa vårt hotellrum, dock hade jag råkat beställa 2 rum och inte 1. Men jag och den trevliga mannen redde ut mitt lilla krångel.
Vi flängde runt i staden ett tag tills Sofia och Kajsa äntligen kom till staden. Komiskt nog satt de på bussen före alla andra men var sist i staden ändå...
Med sig hade de fina Susanne som skulle leta reda på sina vänner som vi efter lite om och men fann.

Jag är i övrigt en dålig människa, men det kan vi ju skita i. Iallafall lite.
Och jag har även insett att jag aldrig mer kommer att kunn äta på Ali Babas då jag kommer förknippa det med extremt magont.

Söndagen var seg men trevlig.
Panikattack på tåget hem.
Och nu, idag, fortfarande ont.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Panikattack på tåget hem. Stackare :-( Panikattacker suger och kommer alltid på de mest olägliga platserna...

2008-04-28 @ 16:05:15
Postat av: Sandra

Jag verkligen avskyr panikattacker. För man vet att de tar slut, men inte just nu utan om 8 timmar. Bläh.

Jag hade iof mest en enda lång panikattack från att jag kom dit tills...eh, det är inte slut än.

2008-04-28 @ 16:59:26
URL: http://vendelay.webblogg.se
Postat av: Anonym

Jo visst vet man att de tar slut....när de HAR tagit slut! INTE när de pågår! Hahaha. Sjukt. Hoppas verkligen att du mår bättre snart :-) Jag vet hur det känns. Det gör jag verkligen.

2008-04-28 @ 18:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0