What a fucking good fuck I had last night! Fuck man, he really knewed how to fuckfuck me!

49935-253
Nyduschad och oborstad

Igår kväll tittade jag på "Queer As Folk". Det påminde mig verkligen om varför jag älskar och hatar den serien.
Den är rätt skrämmande eftersom jag ser tre utav mina vänner i tre utav huvudkaraktärerna, de är inte lika till sättet men de är sjukt lika utseendemässigt.
Dessutom så är serien så tröttsam då ordet "fuck" måste vara det mest frekvent använda ordet i hela serien.
Jag funderar på att sätta mig och räkna nästa programs "fuck"-användande. Jag lär väl tappa bort mig efter 500 nånting. Och serien är inte direkt fördomsdödande heller. Om jag vore homofob och slog på TVn och det där programmet var på så skulle jag antagligen få för mig att gå ut och slå ner några gay's.
Den är iallafall för mig helt underbar om man kan se förbi alla klichéer och sexet.
Jag vet inte. "Queer As Folk" är mitt älskade hatprogram. Jag vill inte se det men jag är lite besatt.
Old friends never break up liksom.
Men det kanske tar 2 månadet innan jag ser ett nytt avsnitt, men det spelar ingen roll för jag kommer gilla det lika mycket då ändå.

Kommentarer
Postat av: fuck

Den serien är bra :) Justin och Brian, speciellt Brian är sjukt snygg!
Visste inte att den gick på TV? Vilken kanal och tid?

2007-09-30 @ 00:57:10
Postat av: Sandra

Canal + lite närsomhelst i veckorna. (Fråga mig inte när och hur, canal * är lustiga). Men jag tror väl att det är på fredagar 22.00 som varje nytt avsnitt kommer :D

2007-09-30 @ 02:04:50
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0