Sandra goes "dagens outfit" (Jag vet att jag är en tönt)

49935-238
Såhär ser Sandra ut i byxor. Byxorna är mammas gamla från sent 80-tal (Jag misstänker starkt att de är från London eftersom mamma i princip bodde där vid den tiden.)
Tröjan köpte jag på Pop Boutique I London nu i sommras, den kommer från deras second hand-avdelning så denna tröja ser inte bara 70-tal ut, den är det.
Skorna är härligt inköpta från vårt kära Myrorna.
Glasögonen kommer från min personliga leverantör - HM! Jag kan inte köpa solisar nån annanstans för jag gör sönder dem stup i kvarten.
Hårbandet är även det från HM (You gotta love something that has the price of 7 kronor!)
Det extremt glada tjockisutseendet kommer från att jag är astrött och helst vill sova men skulle in till stan för att köpa tyg. Jag hänvisar till mitt föregående inlägg.

49935-239
Här är en inzoomning på själva kläderna, just här ser man dock inte att byxorna går upp en bra bit till, det sitter nämligen ännu en knapp under tröjan.
Ignorera hur stökigt det är bakom mig, jag håller på att sortera och möblera om.

Kommentarer
Postat av: Sandra

fy fan vad snyggt bruden.

2007-09-09 @ 00:21:39
Postat av: Emma

Vad fin du var i byxor ^^

2007-09-09 @ 00:24:32
URL: http://wannaseeyoudisco.blogg.se
Postat av: Sandra

Tack Sandra :)
Tack Emma :) Fast jag är rätt opepp på byxor i övrigt, men dessa är helt adorable! Du ska se när jag har vit 1800sskjorta instoppand innanför byxorna och drar upp dem till max, Sassa goes svenskt 70-tal :D

2007-09-09 @ 00:49:32
URL: http://vendelay.webblogg.se
Postat av: Eric

Extremt stylish. Pants klär dig.

2007-09-10 @ 17:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0