Pics aren't always that beautiful

49935-232
Såhär ser Sandra ut när hon har vart på konsert i 3-4 timmar och festat i drygt 4-5 timmar men lätt skulle kunna ta 4 till. Maria är sjukt söt, synd att jag är a little bit ivägen.
Vi är väldigt gula, synd att min kamera är så kass.
Förresten så ser mitt hårfäste sjukt skumt ut. Och blixt är inte uppmuntrande för hårets glansighet. Haha, här viner det ursäkter för hur ful man är ibland men seriously, det var det där jag drack som påverkade allt. Jag vet inte vad det var, sprit tror jag att det hette.
Och ja, det var en snygg klänning. Jag älskar den.


49935-233
Emma var inte särskilt pepp på att gå så långt för att sova. Därför blev det en fin idé att sova utanför krogen. Jag hjälpte Kajsa att kissa och sen gick vi till stationen. Även om jag var rätt på idén att stanna där Emma parkerat sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0