Martin min vän, han lånar ut spänn

And you thought that I was crazy? Just wait.
Förresten så glodde jag på min kamera, utav de få bilder jag fann så finns det en enda söt bild och den är på mig och Maria, men den laddar jag upp när jag kommer hem. Är ju inte i pluggstaden just nu.
Imorgon ska jag och Emma köpa söta hårband på HM, vi ska låtsas att vi är indianer. Almost iallafall.
Påminde mig om att jag ska på filminspelning på onsdag, jag skall spela nån statistaktig roll, fast jag är huvudstatisten typ. Jag ska babbla iallafall. Biroll var det det hette ju! Jag kommer vara så söt. Indianer är söta.
Svennar är mindre söta. Fast supersvennen är fin ändå, han är alltid söt.
God natt.

Förresten så är Tomas Ledin ganska rolig. Se bara på Martin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0