I've got the goods for you hunny

No matter what they say 'bout us I will always love you forever and a day.

Nu står jag inför helgen. Jag är helt ledig fram tills på söndag. Tre dagar av ingenting. Vad skall jag göra? Detta blir första helgen på länge då jag inte gör ett jota. Eller jo, jag ska med söta Emelie från min klass på fest imorgon, det kan bli riktigt kul om än en aning absurt. Jag vet inte hur man umgås med folk i den åldern. Jag borde veta. Jag borde verkligen det. Men jag har inte den blekaste.
Nästa helg åker jag till Malmö och hälsar på vänner. Sen åker vi till Helsingborg och Klippan och är på releasefest för Waterdog. Martins fina band. Jag gillar dem skarpt, mycket intressant med en ny skiva.
Min moder verkar vara på en idé om att åka till Berlin. Jag säger inte nej till en resa i höst. Piggar alltid upp själen att få komma bort från Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0