I don't like Germany at all

Så, då var det bestämt. Sandra skall åka till Tyskland. Frivilligt.
Ingen som tvingar mig dit. Jag har själv valt det hela. Det är rätt bisarrt.
Ola får se till och vakta så att jag inte hamnar på en parkeringsplats och proppar i mig McDonaldsmat, det kan ju hända att jag ser gammal ut då.
Man åldras snabbare utav sådan mat. Det är farligt, farligt.
Men Tyskland är så äckligt. Jag måste få lite McDonalds för att känna mig hemma.
Hur skall jag annars överleva?
Jag har dessutom lärt mig den enda tyska mening jag kommer behöva. Ännu värre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var värst.var? berlin?

2007-09-08 @ 12:39:16
Postat av: Sandra

Haha, det skulle folk allt vilja veta kan jag tro, men ja, Berlin.

2007-09-08 @ 17:15:21
URL: http://vendelay.webblogg.se
Postat av: citronmuffin

mmm, tyskland, eller mer korrekt - berlin. ååå. jag saknar så det gör ont. skit i mcdonalds, det tar död på både dig och jordklotet, ät på alla fantastiska små mysiga ställen, alla caféer med mac-beroende människor, och gå längs med gator och undra hur det kan vara så skönt att vara någon annan stans.

2007-09-09 @ 00:02:34
URL: http://citronmuffin.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jag har aldrig varit i Tyskland om man bortser från den där endagsvistelsen när jag var 5 år så jag har rätt lagom mycket med fördomar om detta land (probably helt obefogande men ändå inpräntade i mitt huvud)
Don't mention the war liksom.
Fast ja, McDonalds är sista utvägen. Dock är det tragiskt att de ens räknas som ett alternativ :/
Gimmie Italy, gimmie real food :P

2007-09-10 @ 02:17:27
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0