"Fy fan Emma, vi ser helt sönderknullade ut"

Nu har vi sovit men Gud verkar avsky oss. Mina muskler vill avlida.
Är fortfarande hänförd av minispelningen igår, det sjuka är att jag sa innan spelningen att "om de inte kör....blablablabla" och så gör älskning det bara helt plötsligt ändå. My gosh.
Kajsa, Sofia och Emma var helt glada och söta men jag var så hoho att jag sjöng med för full hals. Jag. Sjunga. JAG. SJUNGA.
Som Emma sa alldeles nyss, "Men NU känner jag mig verkligen sönderknullad i halsen!" Vilket verkligen stämmer. Apropå att jag sa redan imorse att jag kände mig så.
Ännu en "nattens" - *håller så hårt att jag tror att jag håller på att bli våldtagen eller typ kidnappad* "För fan Sandra, säg till dem att ni inte får gå!"
Ont i verkligen hela kroppen.
Och Lamonts nya ballad är verkligen sjukt vacker må jag säga, jag kanske skrev det i förra inlägget, vad vet jag. Vackert som bara den iallafall. Me like. Just nu är jag mest lost and not found at all.
Trött.

HAAAHAAA, kom på en kul sak! "Ursäkta men skulle jag bara kunna få lukta i hatten? Skulle jag kunna få pussa i den?" Vilka jävla offer, vem det än var så big haha på den. Jag menar, creepy om någon skulle vilja lukta i min hatt på mitt hårsvett eller än värre pussa i den. Och jag menar, det luktade ju ändå bara mig och Emma så vadfan spelar äcklerierna för roll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0