Dancing on the ceiling, dancing with the feeling

image246
O "Sandra! Jag måste ta en bild med Sandra! Kom här!"
S *Vem ropar? Vart, vilket håll?* "Mnjae.......okey" *går bort till hörnet*
K "Titta uppåt, titta uppåt, se kaxiga ut. Se coola ut!"
S *ser cool ut men börjar fnissa, kämpar hårt emot det bubblande skrattet, kniper ihop ansiktet och KLICK*

Jag ser ut som en hamster. (Jag har nog lagrat jordnötter i kinderna för nattamat.)
Och jag får en extrem besatthet av att vilja peta Ola i näsan. Jag ska göra det nästa gång vi ses. Akta dig.

Dessutom så är Kajsa really bäst, jag älskar att glo på foton efteråt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni ser väldigt lika ut där faktiskt. Eller samma hudton och samma smink at least!

2007-09-17 @ 20:29:21
URL: http://bellaghy.blogg.se
Postat av: Eric

Jag medstämmer. Ola's long lost lilla syrra måhända? Hur som helst, coolt foto.

2007-09-18 @ 22:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0