Back in LA

Om du är i Malmö nästa torsdag d.v.s den 20 September så tycker jag att oavsett vad för viktga saker du har att pilla med så ska du gå bort till Debaser och festa loss på klubb Get Lucky.
Make me proud, gå dit.
Det är 70-talsglam för hela slanten med en hel del "shangalang-shubidubi-shagalaga-lou" as they like to call it.
Dessutom spelar min vän Rickard vid klockan 22.00 under namnet Kaka, ni känner möjligtvis igen honom från The Mo där han spelade keyboard.
Men det är inte slut på godheterna där inte!
Kära Noah Wallace kommer hit från Los Angeles för att tillsammans med Martin Axén DJ:a hela natten lång!
På tal om Noah så ta er in här och lyssna på hans underbara band S'cool Girls!
Man blir ju lycklig bara av att glo på deras härliga bandbilder.


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Låt mig gissa, hög åldersgräns? annars hade jag väldigt gärna gått...

2007-09-10 @ 13:35:29
Postat av: Sandra

It's Debaser hun', fast just denna kväll så är det endast 18år.

2007-09-10 @ 18:44:46
URL: http://vendelay.webblogg.se
Postat av: Cassandra

så du ska dit? undrar om jag lyckats ta mig in... Jag menar jag är ju 18 om ett halvår :P

2007-09-10 @ 18:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0