...and the great one he called Dolly Daggers

Jag vet inte riktigt hur jag skall förklara min frustration över helgen som kommer.
Jag har snackat med Ludde om att de skall spela i Göteborg ett bra tag och nu när de äntligen fått spelningar här (Perfekt/Fredag och Showdown/Lördag - båda på Henriksberg) så skall jag åka till Tyskland. Nemen se så trevligt.
Ni andra som befinner er i Götet i helgen borde iallfall gå och glo på dem!
De spelar med Kocky på fredagen och The Models på lördagen.
Lördagen hade ju vart perfekt. Folk kommer nog fundera lite med tanke på att Maja är trummis i båda banden.

Lyssna här och tryck igång Never Ending. Eller People Like You. Eller vilken låt som helst egentligen.
Dolly Daggers är ett sånt där band som bara ska ha skivkontrakt och fixade turnéer på en gång. De är helt enkelt så jävla bra att vi andra inte ens behöver bry oss, det är bara att njuta.

image255

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha skitcoola folks (;

2007-09-30 @ 21:45:54
URL: http://hasselvall.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0