Allt handlar om mig, mig, mig och inget annat.

Jag snor den här från Sandra även om snubben som skrev innan henne verkar vara left behind som inte kan räkna. (Eftersom mitt liv är så tråkigt så har jag tid att ändra detta. Hjälp.)

1. Hur gammal är du om fem år?

Mentalt eller fysiskt? I vilket fall som helst så börjar jag förskolan och ska lära mig räkna, vilket någon inte har kunnat så jag fyller.....6 år?
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Emelie&Emelie
3. Hur lång är du?
165 små centrimetrar. Sisådär 10 meter kortare än vad jag vill vara och det mina vänner är. Högklackat yesyes.
4. Vilken är din favoritplats?
City in the world eller platsplats? Jag säger en stor och varm säng i London. Eller ett litet mysigt café i London.
Nejfan, det inrökta lilla hörnet på Simrishamnsgatan 3 i Malmö är kärlek, fåtöljen och jag, vi är ett ibland.
5. Vem ringde du senast?
Antagligen någon som du inte känner.

6. Vem ringde dig senast?
Emelie ringde och frågade när det var vi skulle ut i hamnen och det visade sig att hon åkt in 1 timma för tidigt. Sucker.
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Jag saknar dig. Vi kommer inte ses på ganska länge va? När åker du till Tyskland?"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms när jag är lat och opepp och ringa folk om jag är lappsjuk. Vilket jag är väldigt ofta. 
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta för fullt. Och ja, med varandra.
10. När såg du senast din mamma?
Jag såg mamma för ett par timmar sen och pappa har jag inte träffat sen i onsdags.

11. Vilken ögonfärg har du?
Det beror på vilken vinkel du står i. Och hur bra du är på färger. Men jag skulle säga "en blandning av nötcola och kolsvart. Med ett stänk kolsvart." Och det är antingen eller. Helt bisarrt, vissa dagar har jag söta bruna ögon och de flesta så ser man inte ens min pupill för det är blackblackblack.
12. När vaknade du i dag?
07.50 av att min klocka ringde. Time for workwork!
Vilken är din favoritjulsång?
Idag har jag lekt pyskskadad och sjungt på både "Gläns över sjö och strand", "Lusse lelle" och "Goderafton".
Jag hatar varenda en.
13. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min necessär.
14. Flirtar du mycket?
Inte medvetet. Aldrig medvetet.
15. Kan du byta olja på bilen?
Jag kan. Men jag skulle aldrig för mitt liv vilja göra det.
Punka på motorvägen, föraren är inkapabel att byta däck, blir mitt jobb i högklackat, kort A-klänning och silverleggings, slå den du.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Det skiter jag i, bara jag mår bra.
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörkret var min stora fara. Är min stora fara.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Det faktum att vi lyckades ta helt fel buss och hamna mitt ute på landet istället för i Göteborgs hamn.
19. Hur stor är din säng?
90 små jävliga centimetrar.
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär, det är så mycket enklare att arbeta då.

image248
Eftersom text i all evinnerlighet är sjukt tråkigt så får ni nöjet att titta på en genomtrött och grinig Sandra som helst av allt vill ligga i sängen och sova. Ell möjligtvis dricka en stor kopp te.

21. Är du social?
Jag är det mest översliskigt sociala du kan möta. Eller så är jag totalt borta.
22. Vad dricker du till frukost?
Äppeljuice eller vatten.
23. Sover du på någon särskild sida?
Nope, ge mig ett ställe och jag somnar. Ljud, ljus, bankanden, jag somnar alltid - om det inte är något upprepande ljud/företeelse som förs av någon som brukar göra detta - som när Emma snarkar, när Charlie dricker vatten (it's a rabbit for god's sake) eller när Peaches får för sig att mina bröst är en bra plats att trampa och ligga på.
24. Kan du spela poker?
Alla varianter. Jag vinner över dig direkt.
25. Är du en beroendemänniska?
Antagligen. Fast det är aldrig långa förhållanden mellan mig och mina beroenden. Vi tröttnar på varandra och jag hittar något roligare.

26. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ett gäng gamla tanter.
27. Vill du ha barn?
Nån dag ja. Just nu så är jag väldigt ambivalent ang. barn. Jag älskar vissa men de flesta är bara äckliga och hemska små varelser som förstör vår planet.
28. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och spanska. Men på spanska kan jag säga typ... Me Ilamo Sandra y vivo en Malmö en Suecía. Hablo un poco espanol, hablas inglés?
29. Har du någonsin åkt ambulans?
Inte vad jag kan minnas.
30. Vad behöver du köpa?
Jag behöver ingenting. Men jag vill gärna ha en del saker. Som ett par nya svarta pumps. Och en kappa.

31. Vad spenderar du helst pengar på?
Musik.
32. Äger du dyrbara smycken?
Never. Glitter och HM är min melodi. Jag klarar inte av fina smycken, de är så fula och så onödiga. Go fuck an emo or something, det är inte credd i karaten, det är hur skiten ser ut.
33. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Jag ser mest på TV för att förundras över hur folk kan vara intresserade av vissa program. Dock gillar jag Criminal Minds, House och Simpsons en del. TVn är dock en mycket bra avkopplare, hjärnan dör ett tag och man koncentrerar sig på någon annans "liv".
Criminal Minds för att det helt enkelt är riktigt, riktigt bra.
House för att huvudpersonens totala världsbild är det roligaste jag nånsin sett.
Simpsons för att det är Simpsons.
34. Klädesplagg du senast köpte?
Två par leggings, jag tittade in på Monki där deras wünderbara rea pågick. 20kr för allt, oavsett tidigare pris? Tjenis.
Dock vill jag helst ej handla på Monki eftersom plaggen där är så...jag vet inte, alla jävlar har dem iallafall. Och de som använder dem är inte säsilt kreativa direkt, de bara tar på sig ett plagg och hoppas på det bästa.
Men iallafall, jag köpte ett par mjukgråglansiga leggings och ett par rosa-blå-grön-svart-vit-hej-jag-tror-att-det-är-1988-leggings. 40 spänn. Det är lagom tycker jag.
Spänn? Oh, jag kanske ska fråga Martin om fler? Haha. Internskämt är verkligen bäst ibland.
35. Vem är den roligaste människan du känner?
Ganska många faktiskt men jag har ju lätt roligast med Emma.

36. Vad ska du göra imorgon?
Jobba ><
37. Vad ska du göra idag?
Redigera bilder, äta glass och sova.
38. Vad borde du göra?
Redigera bilder, äta glass och sova. Men inte i Göteborg utan i Malmö. Då hade jag kunnat prata med söta människor samtidigt.
39. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Radio? Vad förnått? Ingen aning om vad du talar om.
40. Nytt ord alla borde använda sig av i höst?
Nästa människa som kommer på ett nytt trendord kommer få en fot i arslet.
Jag för min del måste vänja mig av vid ett par ord så att min vokabulär kan framstå en aning mer sofistikerad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0