Stockholm i mitt hjärta... uhm.

Jag skall åka till mit hatkärleksstad en längre tid nästa år. Närmare bestämt hela April.
Jag skall åka till Stockholm och praktisera för Emma Svensson, tjoho, tjoho! Jag ska bo ute i Solna hos min kära morbror Anders, hans tjej Louise och deras lilla Edvin. Det kommer bli så mysigt så.
Dock kommer jag känna mig helt ensam, så alla som har möjlighet att träffas är varmt välkomna, jag kommer behöva er...
Just nu är det stora abret att jag måste spara en massa pengar. Det är inte billigt att leva i Stockholm och med tanke på mitt klubbliv kommer hoppa högt över Stockholms utbud så behövs det en hel del cash om vi säger så.
Jag funderar på at least 200kr i månaden, det är ungefär vad jag har råd med, det blir...um iallafall 1000kr. Och så får jag 1100 precis innan jag drar, haha fan nej det här går inte ens ihop på pappret, fru slösa kommer behöva långt mer.
Men jag suger på att söka jobb, speciellt att skriva CV:n.
Och utan ett vettigt CV så behöver jag ju inte ens försöka söka jobb.
Någon som vet hur man gör ett vettigt CV när man inte har någon somhelst arbetserfarenhet?
Hjälp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj! Hur lyckas man bli Emma Svenssons praktikant??*avis*

2007-10-14 @ 21:23:50
Postat av: Helena

Jag tror att man försöker få med praoplatser och typ andra saker man gjort.. Och jag skrev att jag gärna vill lära mig nya grejer med :P

2007-10-15 @ 15:51:24
URL: http://nodaybuttoday.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0