Let's dance to Joy Division and celebrate the irony!

Jag gör ingenting, ingenting, ingenting.
Och på det så lyssnar jag på Ingenting lalalala.
Vad skulle de säga om de såg mig idag? Fröken "avsky Kent för att man ska".
Idag har jag letat runt på Tradera efter roliga kläder men nono, inget roligt.
Skal till Köpenhamn den 29e och glo och handla. Mest glo.
Om en vecka är jag i Malmö igen. Good for me.
Måste tyvärr ha med mig en massa jäkla skit som kommer ställa till allt för mig, jag får inte plats, jag får inte plats!
Sen Stockholm. Det blir nog också trevligt.
Sen hem till tomrummet.

Och just nu fungerar inte min hjärna, den vill väl inte det antar jag.
Ska se Andres Serranos utställning i Lund och sedan även David Shrigleys utställning på Malmö Konsthall.
Undrar om Emma vågar? Eftersom svaret på när jag visade en bild av Serrano blev; " vilken jävla kuk" så känns det som att vi kanske inte kommer se hans bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0