I've got nothing to do and I'm glad 'bout it

Jaha, nu sitter jag här i skolan igen och gör det jag alltid gör när jag är här - ingenting.
Vi har fotolektion men jag skall fota i helgen så jag kan inte arbeta nu, dock gör inte mina kära lata kasskamrater det heller och de borde faktiskt jobba.
Hur gick det nu igår? Jo jag sydde om byxorna och blev för en gång skull nöjd med mitt hantverk.
Jag färgade om håret och lyckades undkomma alla färgfläckar man råkar ut för när man kladdar omkring.
Jag städade laaagom mycket inne på toaletten.
Och jag lyckades packa ner en del kläder, dock saknas väldigt mycket, men jag ska nog hinna packa ner det den korta stund jag hinner hem mellan skolans slut och när det är dags att åka.

image256
Här är världens bästa fotolärare, våran lilla Börje!

Kommentarer
Postat av: glitteringly

Naaaw :)vilken söt farbror. Lycka till med skorna..

2007-10-03 @ 15:08:26
URL: http://glitteringly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0