Inte en cell i mig vill fungera normalt just nu

49935-270

Och jag har inte gjort ett enda jävla vettigt skit idag.
Åkte in till stan och köpte lite småkrafs.
Antagligen det dummaste jag nånsin gjort, tänkte att "jamen jag har vart sjuk och inne sålänge nu, det kan vara bra med frisk luft." (Har vart sängliggande sen i söndags och i torsdags kunde jag iallafall röra mig här hemma.)
Åkte hem efter 40 minuter.
Kom hem, ville sova. Sov.
Lagade mat, fyllda portobellosvampar med gottgott till.
Vill sova lite till men satte mig vid datorn istället, fastnade på Facebook och nu är jag här.
Vet ni vad? För första gången så känner jag mig så himla dålig som håller på såhär.
Att jag inte gör något vissa lediga dagar. 
Att jag inte träffar 100 vänner på fika på stan. 
Att jag inte aktiverar mig hela, hela, hela tiden. 
Förut var det skönt att kunna slappna av totalt en hel dag och verkligen ta semester från livet men idag, ja idag har jag känt mig så stressad att det är bisarrt.
Vad som är ännu värre är att jag faktiskt är sjuk, helt sönderdrogad på värktabletter och vill helst bara spy såfort jag rör på mig eftersom musklerna skriker åt mig att inte röra på mig eftersom det gör så förbannat ont.
Och det är nu jag känner att jag måste göra saker, nu när jag på fullt allvar inte kan.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Underbar bild!

2007-10-21 @ 13:56:59
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Sandra

Tack, tog den när jag åkte hem från Berlin :)

2007-10-21 @ 16:10:16
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0