If you give me that piece of poetry I wont hurt you, I will just love you. Too.

Sandra Hellstenius borde i detta nu sy om ett par byxor.
Sedan borde hon färga om håret.
Därpå är det dags för rensning utav toalettarktikelsskåpet.
Och efter det skall hon packa eftersom hon åker till Berlin imorgon.
Men vet ni vad hon gör? Jo hon sitter och lyssnar på The Killers och surfar runt på Facebook.

Jag är så bra på att prioritera.
Det kommer sluta med - inget städande, färgning av håret ikväll 23.30, packning imorgon på morgonen och där på morgonen kommer jag inse att jag glömt sy om byxorna.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hej. Jag är en smal snygg man som är 27år och bor i Lerum. Jag skulle gärna vilja träffa dig och göra något spännande som vi sedan håller hemligt. Vi behöver inte ses sen mer heller. Gärna idag 20/4-12 innan klockan 19.00. Hör av dig om du är intresserad och sugen på att göra något spännande.

2012-04-20 @ 15:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0