Det enda klädesplagg som fått mig att bokstavligen dreggla ner hela mig

49935-26549935-264
Titta på det här klädesplagget. Titta på denna magnifika konstruktion av gamla militärsäckar.
Hur man ens får idén att skapa en byxdress av gamla militärsäckar är bara i sig helt galet.
Sen så kommer plagget, helt perfekt, så simpelt och så vanligt men med en sådan utstrålning att även den fulaste av människor skulle lysa i denna kreation.
Det som pockar på min uppmärksamhet främst är bröstfickornas "insidor" eller vad man nu kallar dem, att de inte är gröna utan i klarrött, samma klarröda färg som återkommer i ett av de två banden som löper längs ena sidan av plagget, samma klarröda färg som skorna som bandet går ner i är, samma klarröda färg som skaparen letat upp ett bälte i.
Ärmanas pilotskärning och kragens dekadenta uppvik vill försätta mig i en ändlös orgasm medan jag försöker ta ner mig själv på jorden och tänka på att det faktiskt bara är ett klädesplagg.
Men det är inte bara ett klädesplagg, det är nog det mest tilltalande plagg jag någonsin skådat!

Det enda jag skulle vilja anmärka på är att sidobanden hade kunnat stanna där bältet går runt, det blir en aning för mycket när de dyker upp på andra sidan bältet.

49935-263
Sen så är ju inte kanten "mudd - vida stövlar" särskilt snygg. Där borde man helt klart leta reda på ett par i samma färg men som är slimmade mot benen.


(Bilderna ser assugiga ut här men that's thank to Paint and webblogg, bilderna är tagna av den fantastiska fotografen Emma Svensson @ Umeå Open 2005)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0