We don't need to be with people who don't care about us

Att människor är så små att de inte kan hålla sig till sitt eget liv utan måste bryta sig in och göra våldtäkt på andras liv är tragiskt. Att man ens kan kalla sitt liv för ett liv är för mig en inbillning som gått för långt och som egentligen borde ha insyn utav läkare.
Jag är ledsen men jag kan inte annat än säga att ni är hemska små saker.
Det är det enda som står för mina ögon.
Dessa ögon som blir svarta och sorgsna av att se folk bryta samman till en död massa.
Jag har en känsla av att att många ogillar mig, det kommer inte som en större förvåning om jag skall vara ärlig (dock skulle det vara väldigt intressant att få höra varför) men eftersom jag skiter i er (förutom när jag vill ha något att skratta åt) så rör det mig inte i ryggen. Ingen större loss.
Men när ni går på mina vänner, när ni kallar dem hora och gör allt för att förpesta deras liv, när ni gör så att människor inte kan ha kul utan måste spela ett spel dygnet runt, ja då blir jag rasande och riktigt, riktigt sårad.
Varför skall man behöva gå ut och veta att det finns någon eller några där ute som gör allt för att skapa bråk med dig när du själv helst bara vill få ha kul med dina vänner?
Varför är det ingen som förstår att att vara artist inte skall behöva vara ett livsjobb? Att man inte skall behöva ha massa fans omkring sig som vill fota, fotas och klänga på en?
Att bara få vara lilla jag för en dag, att få umgås med mina vänner och ha kul, det är en omöjlighet.
Att något så livsviktigt för en människa inte får finnas är samma sak som att långsamt ta död på personen.
Tillslut finns det inget liv kvar, ingen ork, ingen lust. Och då har ni dödat både er själva och den ni avgudar.
Låt mina vänner vara ifred, för jag lovar er, vad ni än tror så har ni inte ens varit i närheten av att se mig riktigt arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0