There's something wrong with the world today

Cecilia B Jonsson måste seriöst vara dagens dummaste.
Daniel Karlsson i Idol sjöng låten Livin on the edge utav Aerosmith och av nån anledning åkte han ut (tänker inte gå in närmare på detta) och Cecilias kommentar var
"Men den här låten han sjöng.."
Programledaren avbryter och säger Livin on the edge?
"Ja, jag tror att han föll på det, jag vet inte om folk har hört den och känner igen den."
Hela studion tystnar och glor på henne som att hon är från Mars.
Och det måste hon vara.

"Jag vet inte, jag kanske är för ung för att veta vilken det är."
Nej kära du, du är inte för ung, du är bara jävligt efterbliven alt. har bott under en sten hela ditt liv.

How can you not veta vilken denna låt är? Eller fick du totalt hjärnsläpp inne i studion? För ditt bästa så hoppas jag på att du fick hjärnsläpp. Annars är det bra tragiskt.

Kommentarer
Postat av: fia

I agree with your point!
men Amanda Jensen e ju bara för BÄST!!! dessutom har hon ju STIL, tjejen. De rosa flamingo örhängena och de stora gröna plate earrings hon haft på sig kommer från ett superkul smyckesmärke som heter MI LAJKI. Hittade deras hemsida med webbshop på www.milajki.com
mkt rock n roll, humor och lyx! örhängena kostar 499 SEK.
Puzz!!!

2007-11-24 @ 17:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0