Take care of your money!

Ni vet de där förbannade pop-upreklamerna som man får i tid och otid? "Köp Damernas Värld och få en klocka", "Köp tre härliga produkter från Yves Rocher för bara 59:-"
Man vill liksom inte ha dem när man arbetar, man sitter och skriver utan att titta på skärmen (vilket jag oftast gör) och så tittar man upp och märker att de senaste 40 orden man skrev ej är med för att reklamen sitter som översta sida >< Eftersom du blir arg som ett bi och skiter fullständigt i vad som står och bara klickar bort sidan så missar man ju alltid erbjudandena.
Men så fann jag denna roliga sida, erbjudande där de har samlat en massa pop-up's och kategoriserat dem efter vad de innehåller. Me likey.
Då kan man ju faktiskt orka bry sig om vad som står och faktiskt tjäna lite pengar...
Som jag som skulle skaffa mig en prenumeration på Digital Foto, nu får jag de två första för endast 39kr och för en fattig student som hellre lägger pengar på kläder än nått annat så är varje krona värd guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0