It might seem funny to you...

Min dator suger så hårt att vilken kille somhelst skulle ge vadsomhelst för att få den.
På grund av detta så tänker jag inte ladda upp några bilder förrens jag snott en dator (d.v.s imorgon) och kan titta på bilderna från veckan ordentligt.
Dessutom kan ni ju gissa om datorn har Photoshop? Fet chans i helvete.
Men jag bjussar lite på denna fina lilla bild (som såklart kommer bli skitsnygg efter rätt ljussättning i PS) på söta små människor vars skiva släpptes på ThePirateBay i torsdags
I front här ser ni snygg-Lars och världens sötaste Kristofer.

49935-272

För övrigt så är jag i Göteborg igen, Malmö var som vanligt - wündersött och fantastiskt och Stockholm nu i helgen var faktiskt riktigt uthärdligt.

Kommentarer
Postat av: David

Kool blogg. Skulle ni möjligen vara intresserad av att tjäna extra pengar på den genom annonsering? Tveka inte att kolla in vår sida eller höra av er!

2007-11-05 @ 16:13:47
URL: http://www.adoperator.se/
Postat av: Cassandra

Kunde inte se på Lamont :/ men ska du på deras release på lördag? Kramar! :D

2007-11-05 @ 17:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0