I write songs, I make tapes, and she writes reviews in the fanzine that she makes

49935-296
How beeing in the wrong place can destroy your day:
Var riktigt pepp imorse, kände mig glad och sprattlig och ville göra en massa saker. Tog fram kläder och smycken för dagen. Sen insåg jag att jag skulle vara i Gråbo hela dagen. Då la jag undan kläderna, drog på mig nattmyskläderna och gick och la mig i sängen. Somnade och sov en timma. Gick upp och var iallafall lite kreativ genom att baka massa lussekatter, men fortfarande, jag känner mig helt tom, dagen har inte vart än, jag väntar fortfarande på att den skall starta?

Kommentarer
Postat av: Dogge

Gråbo...Kan ett tråkigare namn finnas? Passar bra i alla fall.. Girl, ta dig till stora stan

2007-11-25 @ 00:57:27
Postat av: Sandra

I promise you, Gråbo är världens ände på riktigt, dock verkar alla herr och fru Epa-traktor gilla byn rätt mycket...

2007-11-25 @ 01:20:40
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0