Huvudvärk och wienernougat

49935-282
Visst är jag fin när håret har sagt upp sig, kläderna börjar sitta snett, sminket har dragit nåra centimeter åt fel håll, godiset är i munnen och sömnen är på ingång? Yeah, or not.

Igår var jag hos Amanda och åt gott och umgicks med söta vänner. Bästa konversationen måste ha varit;
Isabella - Sandra, du har alltid så snygga kläder och du vet, jag skulle liksom aldrig kunna ha den där tröjan på mig men på dig passar den perfekt!
Jag - Haha, tack, när jag såg den på Beyond Retro så tänkte jag "fyfan vad ful den är" och såklart blev jag tvungen att köpa den.
Isabella brister ut i totalt skrattanfall och kippar fram att jag är sjuk i huvudet "fast på ett bra sätt för ingen annan i denna värld hade kunnat ha på sig den där tröjjan utan att se ut som en clown."
Jag - Ehum.... äsch bara man kombinerar fult och snyggt i en bra symbios så funkar allt.

Och allt folk som missat detta, tänk om, tänk rätt!
Alla klädesplagg kan bli det där perfekta man alltid velat ha om man bara kombinerar med rätt saker. Har du bara fula saker så är du ful. Har du bara asfancy saker så blir även det tillslut fult, you gotta tänka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0