Extravagans & Dekadens

God kväll gott folk.
Felmeddelande från hjärncentralen; Ursäkta röran, vi bygger om.
Föregående vecka har inneburit en massa huvudvärk och förvirring. Nu sitter jag än en gång ovanpå Caroli och försöker pussla ihop minnena. Men som vanligt så går det åt helvete och jag inser att jag aldrig kommer kunna skriva ner nått vettigt.
Kanske när jag kommer hem i nästa vecka.
Har ett svagt minne av horgatan i Köpenhamn och ett försök att fatta sig på ett par bonnar från Småland på klubben Vega.
Trevliga flickor på Vega. Många drinkar.
Och en Rottneunge som ville glo på Gardell.
Och två stockholmare som har glott på ukrainska barnhem och sen kom och smittade ner oss med radioaktivitet.
Avslutningsvis ett skivsläpp på Pirate Bay och ett par sötnötar på Folk&Rock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0