Don't mind your manners or your brain

49935-274
Emma, Västra Hamnen, 1 November 2007 at 7 AM, brrrrr cold.

Vad jag känner för mina klasskamrater just nu är att de är ett gäng tröga fittor som är långt värre än anyone of the soffpotatisar jag nånsin stött på i mitt liv.
Fick reda på igår att våra morgonlektioner idag skulle vara helt inställda. Goodiegood, sovmorgon!
Läraren var dock inte helt säker på om vi skulle ha eftermiddagsfotot eller ej men han sa att "vi går alla in på det uppdaterade internetschemat och står det att vi inte har lektion imon, ja, då ses vi först på onsdag men står det att vi har så ses vi imorgon."
Alla var överrens och glada.
Jag gick in på internet och glodde igår kväll och ja, självklart skulle vi ha lektionen.
Det visste alla.
Idag när jag kom till skolan var vi 3 personer där. Tre.
Och de andra två väntade på nåns kompis för att de skulle åka iväg för de "trodde inte att vi hade lektion".
Jävla trögfattade människor.
Jag och läraren var sura. Han var inte förvånad, det var iochförsig inte jag heller.
Så vi tittade igenom det jag gjort och sen när det var klart insåg vi att näe, det går inte att ha en riktigt lektion på två pers. Speciellt inte eftersom det som skulle gås igenom var saker jag redan kunde. Och det praktiska vi skulle göra var självklart grupparbetsbaserat. Congratulations.
Så jag fick gå hem. 2½ timma för tidigt.
Bye, bye 2½ timmas kunskap.

Kommentarer
Postat av: Emma

fin bild :) fast man ser nästan min bröstvårta .|

2007-11-06 @ 15:34:24
URL: http://wannaseeyoudisco.blogg.se
Postat av: Sandra

Alltså, jag har seriöst funtat på vad det är men om du vet att det är det så byter jag bild :P

2007-11-06 @ 15:36:56
URL: http://vendelay.webblogg.se
Postat av: kajsa

de är skitfina bilderna! aah på fredag - partaj liksom ^^

2007-11-06 @ 18:17:03
Postat av: Sandra

Parti, parti yesyes. Fast lördag? Fast vi kan ju parta på kvällen när ni är genomtrötta efter bussresan också ;P

2007-11-06 @ 20:00:48
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0