Viva el Göteborg!

Jag har helt plötsligt fått för mig att släppa på repen som binder mig musikaliskt och helt enkelt gå från andra hållet denna gång. Nu är det inte jag som inspirerar folk att tycka om viss musik utan nu gick jag själv in i en tidning och fann något intressant. (New experience tho.)
The Tough Alliance - Neo Violence Tryck och njut när musiken går igång!
Sjukt bra musik, den är inte så jättebra första lyssningen dock, men den växer något enormt!

En annan låt som The Tough Alliacne har gjort är fantastiska "Coca Cola Veins", den borde ni verkligen kolla upp!
We got Coca-Cola veins - we don't know our names
Bla bla bla bla bla bla bla bla bla
We got Coca-Cola veins - we don't use our brains
Bla bla bla bla bla bla bla bla bla
We got Coca-Cola pumpin' through our veins

Kommentarer
Postat av: Sofie

hoho, dem har jag vetat om i flera år :P kommer ihåg när Coca Cola Veins kom, trodde typ inte på att de var svenskar.. vet inte varför..
söt musik iaf. spelas jättemycket på P3

2007-05-19 @ 17:44:00
URL: http://ricochet.blogg.se
Postat av: E,

Jag älskar dom där låtarna. De är fantastiska :)

2007-05-20 @ 02:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0