Humor på min nivå

Egoism när den är som bäst;
"Hur känns det att vara så, ursäkta uttrycket, så förbannat het?"
"Jag vet inte....man bränner sig"


Årets sämsta/bästa(beror mycket på hur man ser på det) skämt är härmed utnämt:
"Vad sa Fidel Castro när han kom till barberaren?"
"Låt chegge vara"

Sen kan tillochmed jag, sarkasmens och ironins största älskare tycka att man borde vara lite försiktig ibland. Folk som inte kan svenska alt. är bra på engelska fattar de inte. Och när de väl fattar så blir de bara förbannade. Man skall inte gå in på schlagerterritorium och driva med dem. Då blir man slaktad. Heligt, heligt. De har sin humor och ingen annan förstår sig på den. Försöker man med vanliga människors humor så blir de väl mest förnärmade och sura.
Fast iochförsig är svensk media rakt åt helvete så egentligen har de nog bara plockat ur godbitarna.
Det faller sig mer logiskt att de gör en höna utav en fjäder än att folket på plats ens noterat de sarkastiska kommentarerna.
Jag menar, tillochmed Carola är ju trevlig egentligen. Fast skulle man tro på tidningarna är så är hon ju minihitler.
Minihitler och den arroganta högtravande transan.
Det skulle vara kul att se.
Det är dock skönt att grabbarna -till skillnad från alla andra- kan ta det hela med sådan ro, att bara njuta och ha trevligt. Att helt enkelt se det hela för vad det är - en trevlig sammankomst med artisterhosthost från hela Europa. Medans finnarna vrider och vänder sig i dödsångest och engelsmännen hivar te så hoppar Ola på borden och sjunger konstiga sånger.
Jag har 4 ord att säga till Europa och det är;
Relax, take it easy.
I love thoose 4 words.

F.öv. så är jag trött på media om en sak till - jag har verkligen ingen större lust att varje gång jag öppnar en tidning få Olis skrev upptryckt i näsan. Fast det finns väl dem som gillar det också.
Lundakarnevalens vakter till exempel.

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHA! och du klagade på mig och sa att det är vi från rottne som har sån torr humor XD

2007-05-08 @ 17:45:25
URL: http://foolemma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, var inte allt för kaxig nu, årets sämsta/bästa-skämt kommer ju från Rottne ;)

Fast nej, Rottnehumor är ju bland det bästa som finns. Kissaibyxornaavskratthumor :P
I kill you! I kill you! I won, yes?

2007-05-08 @ 18:18:04
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0