ESC is officially dead

Om jag fick bestämma så läggs ESC ner efter denna helg. Men jag får inte bestämma. 42 bidrag. 42 jävla bidrag från 42 länder.
2-3 som är okey och en transa i aluminium.
Resten är total skit. Total skit. Hur kan en hel kontinent bestå av bara skit?
Och detta skall vara "den bästa musiken i varje land" JAHAJA! Tack för den. Om det där är Englands finest så borde ju musiken vara död. Nej, riktiga artister skiter i ESC.
Ark har fillilurat sig och hoppat in. Men jag tror knappast att några fler vettiga musiker kommer delta.
Avdankade tråkartister och folk som aldrig stått på scen innan utan är ihopplockade enbart för denna tävling.
Nej nu strejkar jag.
Abba, kom tillbaka? Eller så skickar vi Thomas DiLeva nästa år så han kan lära folket lite kärlek. För musik, det kan dom inte.


49935-185
Kanske nått att tänka på för vissa länder?

Kommentarer
Postat av: Lucifer

Jag håller med.

2007-05-12 @ 12:30:00
Postat av: Glitteringly

EN transa i aluminium? det var väl en underdrift.
Heja Italien

2007-05-12 @ 17:58:26
URL: http://glitteringly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0