Och du trodde att jag var intelligent

Pratade med Ylva ganska nyss och hon har tydligen varit sjuksjuksjuk. Inte bra.
Skall hämta smörgåstårtan imorgon också. Inte glömma, inte glömma. Hela tjocka släkten kommer över.
Jag är fortfarande sjukt glad över hur mina studier lagts upp. Herregud, detta är inget glädjeämne men jag är verkligen lycklig. Stockholm tjoho. Njae. Men tjoho ändå!
Skall snart promenixa ner till TV:n och titta på Bowie-dokumentären som sändes nyss. Jag vet att jag är hemsk men jag spelade in den istället. Pillar med arbetet just nu.
Är fortfarande sjukt sugen på en ny kamera. Men gaaah! Money >_<
Finns det någon därute som är riktigt riktigt snäll och älskar mig? ;)

Men nu till skitnödiga och viktiga saker;
Jag ska nog till Sthlm den 17 mars förresten! Jens Assur ställer ut på Färgfabriken "I can see the world from here".
Fast jag kan väl säga att tåg och bussar för tillfället INTE är mina kompisar.
Vi får se hur det ser ut. Jag måste bo också kom jag på. Jävla bussar som inte kan gå normalt på kvällen. Och Anders är i England på nån himla oljeplattform och installerar ventilationssystem >_<
Sen har jag inte så mycket info alls om det här så :P Jaja, Maria skall vända plattor iallafall så lite igenkänt folk blir det. Och the only världens bästa Emma Svensson kommer vara där. Hon är helt enkelt...gaah jag vet inte. Bäst iallafall. Fast det vågar hon inte erkänna :P

Någon är dessutom sur på mig fast jag vet inte varför. Känns lika bra att låta det vara just nu. Egentligen inte. Men jag vet inte vad det är som hänt. Kanske omständigheterna eller något. I love you anyway så.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sandra, anmäl en bild till en tävling på bilddagboken .. där kan du ju vinner världens bästa kamera (okej, inte bäst kanske, men okej är den ialf. har en sån själv) =)

2007-03-10 @ 14:09:55
URL: http://anothersunnyday-.blogspot.com
Postat av: Sandra

Det är ju bara en kompaktkamera, den kan jag inte använda ändå.

2007-03-11 @ 19:28:47
URL: http://vendelay.webblogg.se
Postat av: Anonym

oj vad smickrande att höra! :) tack! det gjorde min dag. lycka till med ditt fotande

2007-03-18 @ 17:24:34
Postat av: emma

vad skumt.. jag fyllde i väldigt noga namn, mail och hemsida men allt bara försvann.. well det var jag som skrev det förra inlägget i alla fall!

2007-03-18 @ 17:25:39
URL: http://www.rockfoto.nu
Postat av: Sandra

Haha, webblogg är lite smått konstigt får jag erkänna, nån dag skall jag koda mig en egen blogg. Usch vad nördigt det där lät :P

2007-03-20 @ 01:51:31
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0