I won't play dead while I'm alive - Oh yes I will!

Hejhopp!
Idag har jag spelat en massa basket. En massa.
Kändes skönt men imorgon kan ni räkna med att jag är död.
Det är lugnt, skall bara sitta vid datorn imorgon och fixa iordning spelet. Måste animera en liten björn också.
Tjoho ^^

Idag har jag garvat mycket. Speciellt åt bilder och åt texter om min kärleksstad. Och åt Ebba von Sydow.
Magnus Betnér är sjukt bäst.
Han är i samma komiska nivå som fans. Mja, kanske inte, han är rolig och han vet det, fans är roliga fast att de tror att de är gravallvarliga.
Haha. Glädje, glädje, glädje.
Vaknade imorse av att jag låg på telefonen. Ehum.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhå, telefonsex? ;P

2007-03-06 @ 22:54:14
Postat av: Sandra

Haha, så kan man väl kalla det XD

2007-03-07 @ 14:40:15
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0