"I can see the world from here"

Vernissage med Jens Assur. Föreläsningar. Alla viktiga. Jag viiiiiiiiiiiiiill. Jag vill så mycket att det gör ont! Men jag har ingen att gå med. Fast jag har iof redan räknat ut med lilltån att jag kommer träffa på folk jag känner om jag åker dit.
Funderar på hur allting skall lösa sig om jag åker. Jag vet inte. Bara jag får gå!
Kärlek, kärlek och kärlek.
Dessutom så skulle jag ju till Emmsan egentligen också >_< Känns som att jag missar alla hela tiden :( Hon har iallfall fått ur alla Kalles grejjer idag. Måste vara skönt att verkligen få ha sitt eget hem nu =)
Men vi måste gå på "Krogshow Liksom" den 23 tycker jag. Bob är sjukt kul.

Nu har jag på allvar börjat spara till en ny kamera, vet dock inte vad jag skall satsa på. Har ändå bara lagt undan 1500 nu. Sisådär 9000 kvar innan det ens är lite aktuellt så. Jag har tid att tänka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0