Hemligheter

Jag ska då aldrig bli känd. Iallafall inte så att jag får fans.
Jag kan göra ett skitbra jobb men sedan utåt bete mig som en total bitch så att folk inte gillar mig. Det är lagom. Då slipper man massa iriiterande privatlivstjafs för ingen bryr sig.
Det är dock bra att vara fotograf, de enda fans man kan få är andra etablerade fotografer. Alla andra gillar ens bilder men bryr sig inte om dig ett skvatt.
Det måste verkligen vara frustrerande att inte få ha det lilla privatliv som finns ifred. Eller, det ÄR frustrerande. Believe me.
Eller, det är när man vill ha det ifred men inte lyckas som det är jobbigt, bryr du dig inte så bryr sig ingen annan heller. Man kanske borde sluta bry sig? Folk tröttnar, det vet du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0