And you said that I was crazy ^^

Apropå ingenting. Cracked Messiah är dagens melodi. Inte låten. Inte i stereon. Uten texten. Läste den om och om igen förut och insåg att det är i något sådant jag lever. Som om jag bara är en statist som står och tittar på. Hur jag inser saker men inte kan/orkar ändra på dem. Men ändå, brytet som kommer. Brytet jag är mitt uppe i. Och hur jag saknar de där då allt var helt problemfritt. Man bestämde sina saker och gjorde dem. Hade skitkul och längtade tills nästa gång. Menmen. Nu skall jag inte besvära er mer med dravel om hur ickebra jag mår.
Ickebra låter bättre än dåligt.
Nu kanske ni inte ens förstår dock. För jag vill liksom inte ta upp allting här så det kanske inte alls låter som om det passar. Men det gör det.


--Till er--
All the time you go down
In envious shades of blue
So how could I even try
To change your point of view?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0