An annoying survey

Vilken svordom använder du mest?
"Fan också" förekommer väldigt ofta.
Äger du en iPod?
Nej. Jag har min lilla MP3 och är helt nöjd. Förstår mig inte på hela den här Ipod-hysterin :S
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Oftast 7.40 men ibland 6.40, de dagarna vill jag dö.
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nej. Och inte när det är varmt heller. Barfota in the city you know.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ja.
Eller båda samtidigt.
Vilken var den senaste filmen du såg?
Ingen aning, inte sett på TV alls på ett bra tag.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Jag skulle skänka pengar till något vettigt och köpa mig livstids busskort med Swebus. Och kanske lite kläder. (Ehum, mycket.)
Har någon någonsin kallat dig lat?
Oh ja. Fast de vet att när jag väl sätter igång så går det utav bara den.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, men skulle nog behöva eftersom jag ligger och tänker i sisådär 3 timmar innan jag somnar.
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Det är nog Ziggy som ligger och lurar däri. Dock lyssnar jag mest via datorn för tillfället, min ena högtalare är sprängd nämligen >_<
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Oboy! Oboy!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Yesbox.
När var senast någon stötte på dig?
Idag. No comments.
Vad åt du till middag?
Korvstroganoff med ris =)
Använder du huvtröjor?
Nej, inte så mycket, men jag har nån i garderoben. Långt in,
Kan du vissla?
Jepp.
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Senaste var den mot A-kassesänkningen.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Berg-och-dal-banor of course!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja, det tror jag mycket väl. Fast jag vet väl vad det snackas om så jag skiter i det.
Tittade du på tecknat när du var liten?
Ehum, vem gjorde inte det?
Är du blyg inför det motsatta könet?
Jag. Blyg. HAHAHAHA.
Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen.
Äger du några bandT-shirts?
Några 1000. Haha.
När flög du senast?
Never. Har faktiskt inte flugit alls.
Läser du för skojs skull?
Yesbox. Nu kör jag på med en mycket fin bok, "Fursten" av Machiavelli.
Pratar du några andra språk?
Engelska såklart och un poco español.
Har du gråtit offentligt?
Ja.
Har du en stationär dator eller en laptop?
Just nu sitter jag med en laptop i sängen men har för det mesta min egna stationära.
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Jag genomför allt jag tar för mig.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Livet är ett enda långt lärande.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej. Trivs inte särskilt mycket med det.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Varför skulle han? Vi är båda normala människor. Man kan faktiskt turas om och killen måste inte alltid vara the starter.
Kan du kasta macka?
Nope. Aldrig kunnat, kommer aldrig kunna.
Har du någonsin varit på Jamaica?
Tyvärr ej.
Vad har du med dig in på bion?
A Coke and some candy!!
Vem är din favoritlärare?
Min gamla lärare Micro. Hon var verkligen bästbästbästbäst.
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Utsidan spelar ingen roll.
Gillar du att flyga flygplan?
Jag vet inte om jag ens skulle våga kliva in i ett :S
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Lättsam men ändå extremt djup.
När sov du senast på golvet?
Inatt tror jag, har minne av att jag ramlade ner nångång mitt i natten och tog mig upp senare.
Gillar du din boendesituation?
Nej. Inte alls. Jag bor i fel stad >_<
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Sisådär 13-14 >:<
Äter du frukost dagligen?
Så ofta som jag hinner.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej. Eller.....jo.
Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
Nej. Ju mer jag pratade/pratar ju mer fick alla ut utav lektionerna.
Vilken är din favoritfrukt?
Vindruvor, päron, kiwi.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Tyvärr ibland.
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
Jag fyller år på fredag!!!!!! TJOHOOOO!
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Oh ja.
Tror du på liv på andra planeter?
Varför skulle vi vara de enda i hela universum? Så jäkla ego får vi inte bli att vi tror att vi är några himla världshärskare.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Alla i skolan.
Tror du att Gud är man eller kvinna?
Tror inte att Gud finns på det sättet.
Vad var det sista du åt?
Middagsmaten.
Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Killar mest.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Inget speciellt sätt.
Gillar du senap?
Gottgottgottgott!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Sov lite till så ordnar det sig. Haha nej men allt ordnar sig tillslut.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
NEJ.
Sover du på sida, mage eller rygg?
Allihop.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
No clue at all.
Har du någonsin köpt något från eBay?
Deras dotterbolag Tradera ja.
Tycker du om att krama folk?
Jag älskar kramar =)
Skulle du säga att du är trendig?
Japp.
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Vet ej. Beror faktiskt på vem.
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Chewbacca. Eller Han Solo. Eller Leia. Eller Luke. Eller..... fan då. NEJ! Nu vet jag, Yoda såklart.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Do what you promise you must.
Vilka böcker har fått dig att gråta?
Senaste var "Bakom stängda dörrar" om en flicka som utnyttjas något extremt av sin far och hela hennes liv. Mycket sex och övergrepp. Sann historia så jag grinar bara jag tänker på den.
Tycker du att du är attraktiv?
Ibland har jag väl mina dagar ;)
Vad är du allergisk mot?
Nothing,
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Allts¨. Jag är jääävligt delad i denna fråga. Jag kräver dock KRAV-märkt kött. Det här "käka inte dina vänner"-tjaffset orkar jag inte med, jag menar, vi är födda köttätare, om man måste käka proteintillskott som framställts på kemisk väg så är det ju knappast tänkt att vi skall vara växtätare.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Alexander I think...

Kommentarer
Postat av: Emma

skulle du inte köpa massa fina presenter till mig o en lägenhet i malmö om du vann på lotto? ;)

2007-03-06 @ 13:07:44
URL: http://wannaseeyoudisco.blogg.se
Postat av: Emma

O kan du inte ta med lite tårta ner från din födelsedag till mig :P
Eller nej! Jag bakar en tårta till dig när du kommer :) Så får vi fira ^^

2007-03-06 @ 14:02:02
URL: http://wannaseeyoudisco.blogg.se
Postat av: Emma

och när kommer du? :D

2007-03-06 @ 14:02:12
URL: http://wannaseeyoudisco.blogg.se
Postat av: Sandra

Haha :P Jodå, jag skulle köpa massa möbler och kläder til dej juu. Speciellt en enorm säng av typ "världens skönaste".
Med plats för sisådär 3-4 pers ;) Lagom ;)

Aow, firafira låter mysigtmysigt =) Jag skall titta över 1. min ekonomi 2. min ekonomi men det borde välla bli helgen efter denna som kommer. I hope =)

2007-03-06 @ 16:37:54
URL: http://vendelay.webblogg.se
Postat av: Sandra

Haha, jag kan se oss på NK,
"men ska du ha den då?"
"men jag vet inte om den passar..."
"nähä...men ta flera då"
"vilken färg ska jag ta?"
"så många som finns!"

2007-03-06 @ 16:39:06
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0