Your sex and your dope is all that we're fed

MySpace är Guds gåva till mänskligheten.
Eller möjligtvis hans gåva till mig.
Dagens soundtrack har vart Marilyn Mansons nya skiva "Eat me, Drink me" där titelspåret, "Heart Shaped Glasses" och "Just A Car Crash Away" har gått för fullt hela dagen.
Hjälp vad jag är kär.
3 dagar kvar tills skivan släpps och jag längtar som en gnu. Fast jag har ju ändå inga pengar så shit the same. Får bli ett senare projekt. Kan ju som sagt lyssna på hela skivan på MySpace. All kärlek till MySpace.
Att Manson har gjort en vemodig separations och kärleks-skiva är lite uppochner men hjälp vad han är begåvad den mannen!


Kommentarer
Postat av: Avalon

Yay, mansons nya platta är bäst. Sen så måste man ju inte köpa den för att få höra den..

2007-06-04 @ 22:06:18
URL: http://silwan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0