They say that it ain't good to hate things but I'm not that sure

Sandra är på ett extremt hatarhumör idag.
För tillfället hatar jag;

  • Youtube - Jag kommer att hata dig för evigt.
     
  • Min dator - Får ny imorgon.
     
  • Internet överhuvudtaget - Dö Internet, dö.
     
  • Folk som snor andras bilder för annat syfte än att pula på/titta på den själv eller visa vännerna
    (Vill du ha en bild av mig att arbeta med i din grafisk kommunikation-klass eller whatever, varsågod, du behöver knappt ens fråga, jag är bara glad att jag kan hjälpa. Jag menar, jag lånar ju lite bilder hejvilt utav Emma Svensson men de bilderna är ju för mig själv, träna upp skillsen och sådär. Men folk som bara tar och använder det i sitt jobb kan bara...gaah jag vet inte. Titta in detta exemplet)
    Och den grej som stör mig mest är en bild, där jag har jobbat om en bild utav Emma Svensson.
    Alltså;
    1. Fotografen som är den riktiga ägaren är utanför helt och hållet.
    2. Eftersom jag gjorde bilden i skolan så skrev jag en liten "© Sandra Hellstenius" i hörnet utav bilden för att folk som använder datorn helt enkelt skall veta vem det är som håller på med de sjuka bilderna. När jag sedan delade med mig utav bilden för att få lite respons om hur den kunde göras bättre så borde jag tänkt. Jag borde fanimej tänkt. 2 röda och nu används den utav några snubbar som visningsbild. "Officiella" kallar de sig tillochmed.
    3. Det står inget © Emma Svensson på bilden och det stör mig extremt jävla mycket.
    Vad har Sandra lärt sig utav det här? Jo - dela aldrig med dig av nått, behåll kakan för dig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0