She reminds me of...

image242

Idag har vi konstaterat att jag är invalid när det gäller att måla men att jag däremot är extremt bra på att gå på halvcentimeterssmala höga klackar.
YES, jag fick den bra egenskapen! Ehum.
Apropå att skapa bilder, jag höll upp ett fotografi, en handmålad bild och en Corel Paintermålad bild (alla med samma motiv, jag utgick från fotot) och bad min lärare att säga vad jag var bäst på.
Han insåg rätt snabbt min poäng i det hela - jag suger på att måla, alltså jag verkligen sugersuger och jag suger ännu mer på att måla i datorn. Men fotot var fantastiskt. Ja, enligt mig själv då. Haha, men han höll med mig.

Nya kläder har jag också, världens snyggaste tröja/klänning där det står
"Product
of the
nineteen
80´s"
I love it. Fina knappar längs sidan och lite speciell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0