Bara för att vi är bäst

image207
Saknar.
Emma ser lite skum ut här men hennes min är så rolig! Väldigt glad men ändå ett "vadfaaan?" över det hela. Ungefär som det kändes då.

image208
En lite snyggare bild mitt i natten. Eller ja, på kvällen, men det var iallafall helmörkt.

image209
Såhär coola katter var vi då. Små och söta...ehum.
Men jag saknar iallafall.
Fina kläder vi hade på oss.




Nu åker jag iväg ett tag så byebye, förvänta er inget nytt förrens den 8de Juli. Surprises may come men jag vet ej.


Kommentarer
Postat av: Emma

buhuu, jag saknar redan. och ta bort den översta bilden ffs.
och jag läste det tyska, jag suger på tyska. Men SS i chattråden?
uhh? Fint att dom går in o försöker läsa på svenska och fatta hälften. Det enda jag skrivit är att jag ville åka till tyskland och polen och se koncentrationsläger, BLAND ANNAT. Orka.
Nu jobba, inte sovit något >_<

2007-06-27 @ 05:42:50
URL: http://wannaseeyoudisco.blogg.se
Postat av: Sandra

Redan? Har vi typ inte saknat de senaste månaderna?
Tyskarna har alltid vart ute efter bråk, personangrepp har varit deras specialité för ett par år tillbaka.
Jag tänkte tillbaka mer och visst, en del saker är mer än omsakliga men vadfan, sålänge man inte ljuger eller förösöker skrika ut det överallt så.
Fick lite dåligt samvete för ett par skämt men förhoppningsvis så är inte alla lika humorbefriade.

2007-06-27 @ 09:58:10
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0