Sickness is kindly talkng with my mind

Jag är sjuk.
Så idag har jag bara lyssnat på fin musik och pysslat runt. Skulle ha städat lägenheten men allvarligt talat så orkade/orkar jag verkligen inte just nu.
Njuter utav Nickos vackra stämma om och om igen.
Skall strax duscha och bege mig utåt för att försöka få in lite frisk luft och rensa hjärnan. Det borde få min förkylning på bättre tankar.
På lördag blir det fetingfest på Ängelholmsgatan, ta med dig alla dina vänner och njut utav sommarens hetta!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Är du fortfarande i malmö? vore kul att träffa dig och emma :)

2007-07-18 @ 22:15:04
Postat av: Emma

this summer är så grymt go!

2007-07-20 @ 18:31:17
URL: http://foolemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0