Jag skriva som vara invandrare va.

God morgon. Nu ska jag och Emma ut. Möllevångsfestivalen va. Coolt som attan va. Babian om en halvtimma va. Jag är skadad va. Jag är hans brud va. Retros vakter säger det va. Sa jag att jag är skadad va? Jävla Svedala va.
Emma knullar fortfarande inte. Bara Rex. Nu skulle vi ut ja. Det går bra. Vi har försökt den senaste timman att komma ut. Jag börjar glömma vad jags kriver. Idag var det en stylist i tidnngen. Ehum.
Vi gick och glodde på Monki istället. Fina kläder. Jag vill ha. Det är rea. Du köper kläder där till mig? Och till Emma då också skriker hon här brevid. Sen jag gå till Panduro och köpa en massa fina grejjer så¨jag kan fixa till kläderna så att de blir snygga?
Då kommer jag älska dig.
Vi ses imorgon, med eller utan huvudvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0