I'm walking alone in the night

49935-211

Hej jag heter Sandra och jag är snorförkyld. Det är dock bättre än igår då mitt huvud inte ens var på samma ställe som min kropp. Nu tvingar mina öron resten utav min kropp att leva, jag lyssnar nämligen på finfin musik från världens snällaste kille. Jag är glad katt nu.
På tal om katter så verkar Peaches och Mika vara sjuka idag, de har inte varit så klängiga som de brukar vara.
Om ca 20 minuter så skall jag gå ner till Folkets Park och möta upp Emma. I wanna fika eller nått. Synd att jag bara har 40kr på mig. Orkar inte gå ner till centralen och ta ut pengar och jag orkar verkligen inte betala 23 spänn för att få ta ut pengar via Nordea eller vad de nu heter (de där ljusblåa bankomaterna ni vet).

Kommentarer
Postat av: Ylva

:( Stackars Sandry!

2007-07-19 @ 20:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0