Tur att min värdighet är utkastad genom fönstret sen länge

49935-143

Hittade en helt totalt "ojobbad" bild bland all skit jag har på datorn och jag vill minnas att jag fastnade i något här och strax efteråt började jag dansa igen men tydligt nog så var jag inte lös för jag ramlade. Inför extremt många blivande elever.
Jag låg där på golvet och allt var på sne och jag bara "Ops!"
Menmen, man får väl bjuda på ett skratt då och då. De gillade mig.
För övrigt ser mina ben lustiga ut. Lite...olika... Haha!

Sova nu? Nono, dags att duscha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag tycker de bildena är så himla underbart fina och söta :) Klänningen är så fin och du med :)hihi, ha det bra i skåne!!

2007-01-19 @ 11:19:54
URL: http://anothersunnyday-.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0