Today, I'm an evil thing ^^

"Computer says noo."

Jag har ett extremt sug efter "Little Britain" för tillfället. Måste se nuuw! Mina favvos måste nog vara psykfallet Anne med sitt "Ew, ew, eeeeew" och tjockisen i rullstol vars bror gör allt för sin handikappade bror. Dock är den rullstolsbundna tjockisen inte särskilt rullstolsbunden utan utnyttjar bara sin dumma bror. "I want that one!"
Det där med att packa går väl sisådär. Jag är inte särskilt bra på det alls, antingen massor eller extremt mycket massor. Ehm.
Packat för en vecka när jag ska vara borta över helgen.

Nu är jag snart helt klar med mitt bokomslag =)
Imorgon kommer det inte hända något vettigt. Först engelska på dagisnivå, sedan idrott. Åh VAD KUL. Han har alltid så skumma lektioner att jag bara tröttnar direkt på det. Jag vill spela badminton imorgon. Fast resten suger arlse på det så det spelar ju ingen roll. Bättre att spela mot väggen.
Sedan foto. Jag vet inte hur det blir med det däringa eftersom allt beror på vad läraren väljer att lägga det på, följer han mig så kommer de andra inte fatta ett skit. Följer han dem så kommer jag falla i koma efter nån minut.
Guess vad jag vill ha.
Yes, jag är elak, menvadfan, jag skiter väl i om dom lär sig nått eller inte. Faktiskt så verkar de inte bry sig ändå så.
Jag ska maila Trädgår'n igen ang. Mando Diao också. Hoppas mitt minne klarar av att komma ihåg det tills på måndag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0